Σάββατο 22 Μαΐου 2010

ΟΝΕΙΡΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ

Καλημέρα! ελπίζω να εισαι καλά και σήμερα

θα μιλήσω για τη χθεσινή συνομιλία μας.

είναι προφανές και μας συμβαίνει συχνά , όταν αναφέρω κάτι που εκείνη τη στιγμή ειναι αδύνατο για σένα να πραγματοποιηθεί , με αντιμετωπίζεις σαν εχθρό, αμύνεσαι έντονα και ποιος ξέρει τι αλλο βάζεις με το μυαλό σου.

επαναλαμβάνω αυτό που είπα πάλι πριν λίγες μέρες. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΕΤΟΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΔΕ ΜΑΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ και προσθέτω ... και όταν δε μπορείς να κάνεις κάτι που μπορεί να θέλω ή να ζητάω.

άσε με να ζητάω και να λέω τις επιθυμίες μου , και προσπάθησε να δεις και την άλλη πλευρά του νομίσματος.
τόσο καιρό , χρονια ! μου ζητάς να σου λέω τι θέλω. εε άσε με να τα λέω.και κάνε μόνο ότι μπορείς και όταν το μπορείς. επικοινώνησε με το λόγο τουλάχιστον μαζί μου και ανέφερε τους περιορισμούς σου!

κι εγώ δε μπορώ πλέον να μαζεύω μέσα μου ότι μου συμβαίνει για να μη τυχόν νομίσεις εσύ ότι πάω να γίνω βάρος, κι από την άλλη να αισθάνεσαι ότι δε σε εμπιστευομαι και να με κοιτάς καχύποπτα.
για 2 χρόνια μάζεψα πολλά και τώρα ζω τα αποτελέσματα . στο εξής βρίσκω ειναι πολύ πιο υγιές να μιλώ και να λέω τις επιθυμίες μου.
τώρα αν θέλεις κι εσύ, να περνάμε στιγμές μαζί και να ειμαστε καλά , λέγε κι εσύ τις δικές σου επιθυμίες/προβληματισμούς και προσπάθησε να μάθεις και τι θέλεις από μένα και πες το μου κιόλας .

Υπεράνθρωπος πάντως δεν είμαι, ούτε η σούπερ γυναίκα ούτε τίποτα. λυγισμένη και στραπατσαρισμένη λίγο τελευταία είμαι , αλλά κι αυτό ειναι στο πρόγραμμα και θα το περάσω κι αυτό. και σε παρακαλώ να το σεβαστείς κι εσύ .
στο μεταξύ ΟΝΕΙΡΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ..........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου