Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

K

3:05 μ.μ. (Πριν από 8 ώρες)

προς Βς
για να δεις τη δύναμη σου ....

επειδή όταν έλαβα το μύνημα σου , άκουγα μια ομιλια στο κινητό , δεν τη διέκοψα για να δω το μύνημα σου , παρότι κατάλαβα οτι ήταν το δικό σου ,
ε για να υποχρεωθώ να διακόψω , λίγα λεπτά μετά , πέφτει το τηλεφωνο κάτω και βγήκε η μπαταρία και βέβαια, εκανα επανεκκίνηση . το mail σου άρχισε να ηχει ξανά , κι ας είχε ηχήσει πάλι νωρίτερα, πριν ακομη ανοιξει η οθόνη για να βαλω τους κωδικούς πρόσβασης !!

εντάξει εντάξει !!! έχεις όλη μου την προσοχή !!!
και η δύναμη σου με συναρπάζει πάντα !!
ΑΝΥΠΟΜΟΝΕ !!!
κοντεύω να τρελαθώ από την έλλειψη σου ! από χτες το απόγευμα δεν ξέρω τι να κάνω , να εκραγώ ή να κρυφτώ.... η δύναμη μου εξαντλείται σε βαθμό αδυναμίας , χρειάζομαι να φυσηξεις ζωή μέσα μου ξανά.
έκανα τόσα πράγματα όλο αυτό τον καιρό , μέχρι και απεγκατάσταση κλιματιστικού από σπίτι για να το βάλω στο δυάρι μου. άκουσα όλες τις επαναλήψεις του πατέρα μου για τα κατορθωματα του, και όλες τις φοβίες ενός 80χρονου που δε μπορεί να εξηγήσει τα δεδομένα της εποχής και προσπαθεί να πιαστεί από την κινητηριο δύναμη που βλέπει σε μένα να υλοποιώ το δικό του όνειρο κι επειδή δε μπορεί να το δει να πετυχαίνει με προκαλεί διαρκώς με ανούσιες συζητήσεις.
το βράδυ δε μπορούσα να κοιμηθώ από την υπερένταση... και έβλεπα στον ύπνο μου ότι έδινα ξανά εξετάσεις και ότι δεν ήξερα να απαντήσω τα θέματα!!!
όπως καταλαβαίνεις ακόμη παλεύω με την έλλειψη εμπιστοσύνης στον εαυτο μου , η οποία παρουσιάζεται με τις φοβίες του πατέρα να ζητάνε ανακούφιση από τη δική μου ασταμάτητη δραστηριότητα... με κυνηγάει να κινούμαι εγώ διαρκώς γιατί εκείνος δεν το έκανε για τον εαυτό του.
αλλά παρότι το καταλαβαίνω , ακόμη διαπερνάει το σύστημα μου και με στοιχειώνει ...

γι'αυτό κάθομαι και ακούω τις ομιλίες αυτογνωσίας περί συγχώρεσης , γιατί αυτό θα με απελευθερώσει βοηθώντας με να διακρίνω τι ειναι αυτό που μου κάνει και να το κρατάω και τι δεν είναι δικό μου και προέρχεται από κάποιου άλλου τη νεύρωση έτσι ώστε να μην αφομοιώνω ότι με αποπροσανατολίζει και με αποδυναμώνει......

είναι όμως ο δύσκολος τρόπος μέσω του πνεύματος να πραγματοποιηθούν οι αλλαγές. απλά αυτά έχω στη διάθεση μου , αυτά προσφέρει η εποχή ...

η πολυτέλεια ειναι το κορμί σου αυτή τη στιγμή .
κι έρχεσαι με την άμαξα ..... σαν τον πρίγκηπα ...
Βασιλιά μου !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου