Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

παρατράγουδα και πως τιμούμε το οικογενειακό συμβόλαιo

21.05.10 παρατράγουδα και πως τιμούμε το οικογενειακό συμβόλαιo

έχω νέο περιστατικό όπου όλη η οικογένεια τιμά το συμβόλαιο της να παραμείνει όπως ήταν όταν ήμασταν μικρά παιδάκια. αυτό που θα σου πω εδω ειναι ότι όλα γίνονται ασυνείδητα.
Κάποιος ξεχνάει κάτι , δημιουργείται το πρόβλημα και άρα πρέπει όλοι να τρέξουν στο πρόβλημα. σε μας που είμαστε 4 γίνεται αναγκαία η συμμετοχή και των 4 και της Νατάσας έμμεσα. εκείνη παίρνει το μύνημα μέσα από μένα που αρχικά θα την έχω αφήσει μόνη της για να τρέξω στο πρόβλημα και μετά που θα γυρίσω πίσω τρελαμένη. καθώς λοιπόν διαιωνίζεται η κατάσταση των 4 , εγώ έχω αναλάβει να τη μεταφέρω και στην επόμενη γενιά ! και το κάνω με επιτυχία.

και κοίτα να δεις πόσο απλό είναι !!
1. με κλέβουν στις 11 Μαιου
2.φωναζω κλειδαρά για το αυτοκίνητο στις 12 Μαϊου
3.Γερανος μεταφέρει το αυτοκίνητο στις 12 ΜΑϊου στην αντιπροσωπεια για αλλαγη εγκεφαλου-κλειδιών
4.στις 13 ΜΑϊου ο πατέρας θέλει να αλλάξει θέση στα αυτοκίνητα (δικό του και της αδελφής μου) για ασήμαντο λόγο, να φορτώσει υλικά από το σπίτι για να παει να βαψει ξενοικιαστη γκαρσονιέρα. Η κοπέλα εχει γυρίσει μετά από απανωτά ραντεβου στο ιατρειο της, και κάνοντας το χατιρι του μπαμπα, ξεχνάει το κλειδι της μέσα στο αυτοκίνητο της , ενω το αυτοκίνητο λειτουργεί και βρίσκεται στη μέση του δρόμου. Ήταν στη διαδικασία να βγάλει το άλλο αυτοκίνητο για να βάλει στη θέση του το δικό της και να πάει αλλού να παρκάρει το αυτοκίνητο του πατέρα !! (αν κουράστηκες ήδη, πάρε αναπνοή, έχει κι άλλο)
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ. κατα συνέπεια πρέπει να κληθώ εγώ γιατί εγώ έχω εμπειρία.... ένας αγχωμένος παππούς λοιπον καταλαμβάνει το χωλ μου ζητώντας μου να δωσω λύση. παράλληλα η αδελφή μου βρίσκει τη λύση , αλλα επειδή ο πατέρας έχει έρθει να 'χτυπήσει το συναγερμό' και στο δικό μου σπιτι, ειναι αναγκασμένη να παίρνει απανωτά τηλεφωνα και σε μενα (που δεν εχω κινητό πλεον γιατι με έχουν κλεψει 2 μερες πριν) την ώρα που ψαχνω κλειδαρα , για να μας πει να μην ψαχνουμε άλλο !!
5. στις 20 ΜΑιου , ο πατέρας πάει να βάψει τη γκαρσονιέρα. στο σπίτι η μητέρα ολη μερα ανησυχει γιατί ειναι μεγάλος άνθρωπος και τι θα φαει εκει κτλπ. αυτή η ανησυχία κάνει τη μητέρα να μη μπορεί να δει γύρω της τι συμβαίνει , συνηθισμένες σ'αυτό οι δυο κόρες , δεν τολμούν να ζητήσουν βοήθεια απο τους γονεις. Αντ'αυτού , συνήθως παρατάμε τα παντα και τρεχουμε να βοηθήσουμε στα διαφορα θεματάκια. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: ΔΕ ΜΕΝΕΙ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΕΞΕΛΙΞΗ,ΦΙΛΟΥΣ,ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ , ΠΑΙΔΙ κ.ο.κ.
6.Στις 7 το απόγευμα, λαμβάνω ενημέρωση ότι ο πατερας έχει χάσει το κλειδί του αυτοκινήτου και δε μπορεί να γυρίσει πίσω κι ότι πρέπει να πάω να τον πάρω, με το άλλο αυτοκίνητο το οποίο ειναι ανασφάλιστο για λόγους οικονομίας αφού δεν το κινει ο πατέρας. Ολα συμβαινουν ημερα γενικής απεργίας δε, οπότε δεν υπαρχουν σχολια τύπου 'πάρε ταξί,μετρό κτλπ'. πάω εκεί και πρέπει να ψαξω μαζί του για καμμια ώρα, ενω το παιδί στο σπίτι χτυπιεται γιατί στο σχολείο ειχε δυσκολη μερα με τις φιλες της.
7.Γυρίζουμε στο σπίτι , ένας πατέρας 79 ετών διψασμένος και πεινασμενος απο το πρωι, αγχωμένος ότι θα του κλέψουν το αυτοκίνητο , έχοντας όμως βγαλει τη μπαταρία του αυτοκινητου πρωτα για να μη μπορούν να το κινησουν κλεφτες.
8.Στο σπίτι μου το τηλεφωνο χτυπαει για να συζητησω για κατι που δεν υπαρχει περιπτωση να γνωριζω , ουσιαστικα ο πατερας παιρνει αναζητώντας ανακούφιση ότι πραγματικά ούτε κι εγώ πιστευω ότι το κλειδί το έκλεψε καποιος και άρα το αυτοκινητο δεν κινδυνευει.
9.Η αδελφη μου γυριζει σπιτι κουρασμενη, αλλα ειναι αναγκασμενη να παρει το ανασφαλιστο αυτοκινητο και να παει εκει που ειναι το αυτοκινητο γιατι τα χαρτια του αυτοκινητου ειναι μεσα στο ντουλαπακι. (σ'αυτη τη φαση αρνηθηκα να παω εγω)
ΕΡΩΤΗΜΑ : ΕΙΜΑΣΤΕ Ή ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΜΕΝΗ ΧΕΙΡΟΠΟΔΑΡΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ;
EE EEE ;

Σου τα αναφέρω όλα αυτά, όχι για να αποκτήσεις εικόνα της οικογένειας μου , αλλά για δεις πόσο ασυνείδητη ειναι η διαδικασια όταν μπαινει σε λειτουργία το συμβόλαιο 'θα μείνουμε όλοι μαζί '
τελευταία να σου αναφέρω ότι 2 εβδομάδες πριν είχα ανακοινώσει ότι ζήτησα από την ενοικιάστρια του σπιτιου μου στο Ψυχικό να φύγει για να πάω εγω να μεινω εκεί . για να μην απορείς δηλαδή πως συνδέονται όλα τα παραπάνω με το θέμα μας ...

1 σχόλιο: